Imprezy

6 lutego Przedszkole Little Star organizuje Karnawałowy Bal Kostiumowy. O godzinie 15.00 odbedzie się bal dla Naszych Przedszkolaków natomiast o godzinie 18.00 rozpocznie się bal otwarty dla dzieci z poza przedszkola w wieku 3-12 lat. Obie imprezy poprowadzi  Andrzej Olszewski wraz z Anima Kids. Jedną z atrakcji Bali będzie Foto Budka zdjęcia z której wezmą udział w konkursie na najładniejszy strój karnawałowy. Głosy oddawać będzie można na Fun Page Przedszkola na FB. Zwycięzca otrzyma bon na organizację przyjęcia urodzinowego wraz z atrakcjami. Koszt balu dla Przedszkolaka to 15zł/dziecko + talerzyk przekąsek i napoje. Dzieci z poza przedszkola 25zł/osobę gdzie w cenie balu są przekąski i napoje. Rezerwacje pod nr tel. 504 479 731
Serdecznie zapraszamy.

Nagroda Głowna to organizacja dwu godzinnej imprezy urodzinowej z animatorem dla maksymalnie 20 dzieci na którą przygotowujemy urodzinowe dekoracje i zabawy. Nagroda nie obejmuje tortu ani innych dań, przekąsek napoi.

 

FERIE "DZIECI DZIECIOM"

W tym roku organizujemy dwa turnusy ferii 26-30stycznia 2015 i 02-06 luty 2015. Koszt jednego turnusu to 150zł ( z całodziennym wyżywieniem: śniadanie, pierwsze danie-zupa, drugie danie, podwieczorek )

Dla obu w/w terminów przygotowaliśmy po dwa programy atrakcji z podziałem na grupy wiekowe 3-4 lata i 5-12 lat.

Dodatkowo w turnusie dotyczącym dzieci 5-12lat przewidziano atrakcję w postaci "nocki w przedszkolu" Szczegóły poniżej.

Zapisy i informacje prowadzą: dla dzieci w wieku 3-4 lata pani Paula 504 479 731, dla dzieci w wieku 5-12 lat pani Hania 509 611 464

Zastrzegamy sobie prawo wprowadzenia zmian w trakcie trwania turnusu.

 

Ferie 2015; Turnus I 26-30.01.2015, dla dzieci w wieku 3-4 lat, program zajęć:

Poniedziałek

8.00-8.30 powitanie, otwarcie turnusu, wspólne tworzenie zasad i regulaminu ferii

9.00-9.30 śniadanie

9.30-10.00 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

10.00-10.30 poznajemy nowe koleżanki i kolegów-zabawy integracyjne

10.30- 11.00 zabawy z językiem angielskim

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 "aaa kotki dwa…"- czas na sen

13.30-14.00 II danie

14.00-14.30 szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…

14.30-15.00 podwieczorek, Mini Master Chef- przygoda z… muffinami

15.00-16.00 zabawy stolikowe

 

Wtorek

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 w zdrowym ciele zdrowy duch-gimnastyka poranna

9.00-9.30 śniadanie

9.30-10.00 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

10.00-10.30 eksperymenty i zabawy małego badacza

10.30-11.00 angielski na wesoło

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 "aaa kotki dwa…"- czas na sen

13.30-14.00 II danie

14.00-14.30 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

14.30-15.30 podwieczorek, w krainie teatru cieni

15.30-16.00 hu hu ha nasza zima jest wspaniała-zimowe kolorowanki

 

Środa

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 poranna gimnastyka buzi i języka

9.00-9.30 śniadanie

9.30-10.00 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

10.00-10.30 bajeczne wyklejanki- nożycznki, klej i wycinanki

10.30-11.00 zabawy z językiem angielskim

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 "aaa kotki dwa…"- czas na sen

13.30-14.00 II danie

14.00- 14.30 Zumbakids

14.30-15.00 podwieczorek, Minia i Jarosław witają przyjaciół z Little Star- język francuski

15.00-16.00 baloniku baw się z nami- tworzymy radosne dmuchańce

 

Czwartek

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 poranne tańce-hulańce

9.00-9.30 śniadanie

9.30-10.00 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

10.00-10.30 zaczarowany świat dziecięcych lat-podróż w krainę bajek i baśni

10.30-11.00 angielski na wesoło

11.00- 11.30 I danie

11.30- 13.30 "aaa kotki dwa…"- czas na sen

13.30-14.00 II danie

14.00-14.30 szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…

14.30-15.30 podwieczorek, mali wielcy rzeźbiarze- zajęcia plastyczne z wykorzystaniem masy solnej

15.30-16.00 zabawa swobodna w sali

 

Piątek

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 w zdrowym ciele zdrowy duch-gimnastyka poranna

9.00-9.30 śniadanie

9.30-10.00 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

10.00-10.30 tańce, hulańce- logorytmikowe języka łamańce

10.30-11.00 angielski na wesoło

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 aaa kotki dwa…- czas na sen

13.30-14.00 II danie

14.00-14.30 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

14.30-16.00 podwieczorek, czas małych gwiazd- oficjalne zakończenie turnusu, rozdanie dyplomów, dyskoteka, zakręcone animacje z HustąKlanza, malowanie twarzy, wspólne zabawy, pożegnanie

 

 

Ferie 2015; Turnus II 02.-06.02.2015, dla dzieci w wieku 3-4 lat, program zajęć:

Poniedziałek

8.00-8.30 powitanie, otwarcie turnusu, wspólne tworzenie zasad i regulaminu ferii

9.00-9.30 śniadanie

9.30-10.00 szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…

10.00-10.30 poznajmy się-zabawy integracyjne

10.30- 11.00 zabawy z językiem angielskim

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 "aaa kotki dwa…"- czas na sen

13.30-14.00 II danie

14.00-14.30 szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…

14.30-15.00 podwieczorek, Mini Master Chef - sałatka owocowa jest pyszna i zdrowa

15.00-16.00 mały artysta- rysunki, plastunki

 

Wtorek

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 w zdrowym ciele zdrowy duch-gimnastyka poranna

9.00-9.30 śniadanie

9.30-10.00 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

10.00-11.00 przedstawienie teatralne

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 aaa kotki dwa…- czas na sen

13.30-14.00 II danie

14.00-14.30 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

14.30-15.30 podwieczorek, 3,2,1 START -turniej sportowy Małych Gwiazd

15.30-16.00 bajkorelaks

 

Środa

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 poranna gimnastyka buzi i języka

9.00-9.30 śniadanie

9.30-10.00 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

10.00-10.30 Autochodzik- poznajemy zasady zachowania na drodze

10.30-11.00 zabawy z językiem angielskim

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 "aaa kotki dwa…"- czas na sen

13.30-14.00 II danie

14.00- 14.30 Zumbakids

14.30-15.00 podwieczorek, podróż do Małej Francji- język francuski

15.00-16.00 zabawa do świetna sprawa-swobodne pląsy w sali

 

Czwartek

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 poranne tańce-hulańce

9.00-9.30 śniadanie

9.30-10.00 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

10.00-10.30 Mam talent show- gramy na instrumentach, śpiewamy nowopoznaną piosenkę,

10.30-11.00 angielski na wesoło

11.00- 11.30 I danie

11.30- 13.30 aaa kotki dwa…- czas na sen

13.30-14.00 II danie

14.00-14.30 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

14.30-15.30 podwieczorek, Czy wy wiecie? Bo ja wiem- eksperymenty i zabawy badawcze

15.30-16.00 kolowanki ze śnieżnej hulanki

 

Piątek

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 w zdrowym ciele zdrowy duch-gimnastyka poranna

9.00-9.30 śniadanie

9.30-10.00 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

10.00-10.30 tańce, hulańce- logorytmikowe języka łamańce

10.30-11.00 angielski na wesoło

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 "aaa kotki dwa…"- czas na sen

13.30-14.00 II danie

14.00-14.30 "szczotka, pasta, kubek, ciepła woda…"

14.30-16.00 podwieczorek, czas małych gwiazd- oficjalne zakończenie turnusu, rozdanie dyplomów, dyskoteka, zakręcone animacje z HustąKlanza, malowanie twarzy, wspólne zabawy, pożegnanie

 

 

Ferie 2015; Turnus I 26-30.01.2015, dla dzieci w wieku 5-12 lat, program zajęć:

Poniedziałek

8.00-8.30 powitanie, otwarcie turnusu, ustalenie regulaminu

8.30-9.00 śniadanie

9.00-9.30 zabawy integracyjne w sali

9.30-10.00 zabawy z j. angielskim

10.00- 11.00 Mini Master Chef w kuchni szwajcarskiej- fondue

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 zabawy z przedstawicielami Organizacji Społeczno-Wychowawczej „Strzelec”

13.30-14.00 II danie

14.00-15.00 aerobik na wesoło, podwieczorek

15.00-16.00 papieroplastyka, zabawy stolikowe

 

Wtorek

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 śniadanie

9.00-9.30 angielski na wesoło

9.30-11.00 Barwy życia kamieni- zajęcia plastyczne

11.00-11.30 I danie

11.30-12.30 w krainie Teatru Cieni

12.30-13.00 zabawy stolikowe

13.00-13.30 II danie

13.30-14.30 zabawa śnieżna

14.30-16.00 podwieczorek, turniej wiedzy „Pięć sekund”

 

Środa

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 śniadanie

9.00-9.30 angielski na wesoło

9.30-11.50 W świecie pizzy- zajęcia w Pizzerii Dominium

11.50-12.10 I danie

12.10-13.00 malowanie twarzy

13.00-13.30 z j. francuskim za pan brat

13.30- 14.00 II danie

14.00- 14.30 Zumbakids

14.30-16.00 podwieczorek, zabawy w Sali Zabaw

 

Czwartek

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 śniadanie

9.00-9.30 angielski na wesoło

9.30-12.00 wycieczka do kina

12.00-12.30 I danie

12.30-13.30 spotkanie z gliną

13.30- 14.00 II danie

14.00- 15.00 origami, podwieczorek

15.00-16.00 wykonanie hawajsko-dyskotekowych strojów

 

Noc

16.00-16.45 zakupy kulinarne w pobliskim markecie

16.45-17.15 zajęcia kulinarne-przygotowanie kolacji i przekąsek (hawajskie kanapki, tropikalne szaszłyki, egzotyczny nektar)

17.15-17.45 kolacja

17.45-19.00 hawajskie party z przekąskami

19.00-20.00 wieczorna toaleta, przygotowanie pomieszczenia sypialnianego

20.00-21.00 wyciszenie, bajka na dobranoc

21.00-7.00 wypoczynek nocny

 

Piątek

7.00-8.00 pobudka, poranna toaleta

8.00-8.30 porządkowanie rzeczy osobistych

8.30-9.00 śniadanie

9.00-9.30 angielski na wesoło

9.30-11.00 „Zimowy kolaż”- Wyjście do Galerii Strumiłło

11.00-11.30 I danie

11.30-13.00 twister

13.00- 13.30 II danie

14.00- 16.00 podwieczorek, podsumowanie ferii- oglądanie zarejestrowanego filmu z turnusu, oficjalne zakończenie turnusu, pożegnanie


 

Ferie 2015; Turnus II 2-6.02.2015, dla dzieci w wieku 5-12 lat, program zajęć:

Poniedziałek

8.00-8.30 powitanie, otwarcie turnusu, ustalenie regulaminu

8.30-9.00 śniadanie

9.00-9.30 zajęcia integrujące grupę

9.30-10.00 angielski na wesoło

10.00- 11.00 Mini Master Chef- przygoda z mufinkami

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 zabawy z przedstawicielami Organizacji Społeczno-Wychowawczej „Strzelec”

13.30-14.00 II danie

14.00-14.45podwieczorek, malowanie farbami dłońmi i stopami,

14.45-16.00 w świecie baśni- teatr cieni, zabawy stolikowe

 

Wtorek

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 śniadanie

9.00-9.30 z angielskim za pan brat

9.30-11.00 przedstawienie teatralne w wykonaniu Studia Artystycznego AKADA

11.00-11.30 I danie

11.30-12.15 Just dance- taniec połamaniec

12.15-13.00 czas małych gwiazd: kolorowe warkoczyki, malowanie twarzy,

13.00-13.30 II danie

13.30-14.30 „nasz kumpel bałwan”- zabawy na śniegu

14.30-16.00 podwieczorek, kalambury

 

Środa

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 śniadanie

9.00-9.30 z angielskim za pan brat

9.30-11.00 „Twarze dzieci”-wyjście do Galerii Strumiłło

11.00-11.30 I danie

11.30-13.00 Autochodzik

13.00-13.30 Mała Francja- przygoda z językiem

13.30- 14.00 II danie

14.00- 14.30 Zumba kids

14.30-16.00 podwieczorek, zabawy w Sali Zabaw

 

Czwartek

8.00-8.30 powitanie

8.30-9.00 śniadanie

9.00-9.30 z angielskim za pan brat

9.30-10.30 wyjście do Laboratorium Symulacji Medycznej, I danie

10.30-11.00 zabawy z chustą Klanza w Sali bądź na podwórzu

11.00-11.30 I danie

11.30-13.30 koraliki, bransoletki- wykonanie biżuterii, loki, koki, brokat- fryzury na bal

13.30- 14.00 II danie

14.00- 16.00 podwieczorek, w świetle fleszy- sesja zdjęciowa

 

Noc

16.00-16.45 zakupy kulinarne w pobliskim markecie

16.45-17.15 samodzielne przygotowanie kolacji i przekąsek (warzywne zapiekanki, owocowo-pudrowe maltanki)

17.15-17.45 kolacja

17.45-19.00 Mam Talent Show- występ małych gwiazd; dyskoteka

19.00-20.00 wieczorna toaleta, przygotowanie pomieszczenia sypialnianego20.00-21.00 wyciszenie, bajka na dobranoc

21.00-7.00 wypoczynek nocny

 

Piątek

7.00-8.00 pobudka, poranna toaleta

8.00-8.30 porządkowanie rzeczy osobistych

8.30-9.00 śniadanie

9.00-9.30 z angielskim za pan brat

9.30-10.00 tańce, hulańce logorytmikowe języka łamańce

10.00-11.00 „bałwankowy świat”- zajęcia plastyczne

11.00-11.30 I danie

11.30-13.00 zabawy sportowe na podwórzu

13.00- 13.30 II danie

14.00- 16.00 podwieczorek, podsumowanie ferii- oglądanie zarejestrowanego filmu z turnusu, oficjalne zakończenie turnusu, pożegnanie

 

 

 

24 sierpnia 2014 organizujemy II edycję „Pożegnania Lata”. Jest to impreza połączona z dniami otwartymi Przedszkola Little Star. Dzięki wielkiemu zainteresowaniu z jakim spotkało się to wydarzenie w ubiegłym roku, postanowiliśmy powtórzyć je z jeszcze większym rozmachem. W działaniach wsparło nas wiele suwalskich przedsiębiorstw, jak również osób i organizacji za co serdecznie dziękujemy. Zdobyte w przeciągu minionego roku doświadczenie pozwoli nam jeszcze bardziej uatrakcyjnić to wydarzenie dzięki czemu tegoroczna edycja będzie jeszcze ciekawsza i bogatsza w atrakcje od ubiegłorocznej. Na dzieci czekały będą m.in:

- pokaz pojazdów służb mundurowych takich jak: Policji, Straży Pożarnej.

- zawody i zabawy sportowe

- studio urody i tatuażu

- konkursy, zabawy taneczne i plastyczne zorganizowane przez Przedszkole Little Star

- pokaz zumby  z szybkim kursem taneczny prowadzony przez Panią Lidię Kulik z udziałem dzieci

- pokaz MEGA baniek mydlanych;

- Balonowe cuda-modelowanie balonowych stworków

- Fabryka gliny-stoisko na którym dzieci będą mogły przy pomocy instruktora wykonać pamiątki z gliny

- Pocztówki z wakacji-wykonanie pamiątkowej karteczki z wakacji

- Laboratorium Symulacji medycznej przeprowadzi kurs pierwszej pomocy i pokaz sztucznych ran

- Mydlarnia – tworzenie własnego mydełka

- Mini miasteczko ruchu drogowego

- Mini Master Chef, bo każde dziecko lubi kucharzyć

- Przedszkolny Ogród zabaw gwarantuje 100% zabawę i niezapomniane wrażenia

- Przejażdżka zaprzyjaźnionym konikiem zapewni niezapomniane wrażenia

- Miś "UśMich"  rozdający gadżety Pogodnych Suwałk rozbawi każdego maluszka;

- atrakcje kulinarne z grilla jak również pyszne gofry ufundowane dla dzieci przez Firmę Animex, Piko, Amon-Ra-będą dla dzieci bezpłatne

- atrakcje wesołego miasteczka tj. dmuchane zjeżdżalnie, zapewnia firma Bajkowo doświadczona w zakresie dostarczania
dmuchanych atrakcji na wszelkiego rodzaju imprezach dla dzieci;


 

 Nagrody dla dzieci i rodziców w postaci:

- voucherów na grę w kręgle,bilard oraz plac zabaw ufundowanych przez Fantasy Park,

- lodów ufundowanych przez firmę Zielona Budka

- zestawów Happy Meal sponsorowanych przez McDonald's,

- karnetów na strzyżenie włosów ufundowanych przez Salon Fryzjerski"U Anety";

- kuponów na pizzę sponsorowanych przez Pizzerię Dominium oraz Telepizzę

- biletów do kina ufundowanych przez Cinema Lumiere

- Maskotek Pogodnych Suwałk

- Niespodzianek od KFC

 

Imprezę poprowadzi zespół KEYS
Patronem i współorganizatorem imprezy jest portal Suwałki Info i Portal Suwałki24.pl

ZAPRASZAMY

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Przedszkole zaprasza na wakacje w które otwarci jesteśmy od 6.00 do 17.00 i działamy na tych samych zasadach jak w roku szkolnym.

Istnieje także możliwość zapisania dzieci starszych do 10 roku życia na cztery turnusy wakacyjne 2014

 

  1. 07.07 - 11.07.2014

  2. 21.07 - 25.07.2014

  3. 04.08 - 08.08.2014

  4. 18.08 - 22.08.2014

 

Program II turnusu

Poniedziałek:
8.00 - 9.00 - zajęcia integracyjne
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 - 10.15 – Zumba z sensorem ruchu
10.15 - 12.15 – spotkanie z gliną
12.15 - 13.00 - obiad
13.00 - 13.50 – zabawy stylizacyjne (malowanie twarzy, zaplatanie kolorowych warkoczyków, malowanie paznokci)
13.50 - 15.00 - konkursy i zabawy na placu zabaw

Wtorek:
8.00 - 9.00 - zbiórka uczestników, zabawy w sali
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 -12.00 – wyjście do Galerii Andrzeja Strumiłły na zajęcia plastyczne pt. „Ramka do ulubionej fotografii”
12.00- 12.30 - obiad
12.30-15.00- wyjście w teren – zabawy na wolnej przestrzeni- plac zabaw

Środa:
8.00 - 9.00 - zbiórka uczestników, zabawy w sali
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 - 10.30 - zabawy z językiem angielskim
10.30-11.30- zabawy folklorystyczne prowadzone przez Panią Martę Siłkowską dyrygentkę i akompaniatorkę kapeli "Fest"
11.30 - 12.00 - obiad
12.00 - 15.00 - wycieczka rowerowa do pobliskiego Mini ZOO- spotkanie ze zwierzętami, przejażdżka kucykiem, ognisko z kiełbaskami

Czwartek:
8.00 - 9.00 - zbiórka uczestników, zabawy w sali
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 - 12.00 – zawody sportowe na Stadionie Lekkoatletycznym
12.00 - 12.30 – obiad

12.30- 13.45. – zabawy z masą solną „Fantastyczny świat plastyczny”

13.45-15.00- zabawy na placu zabaw z wodą (duże bańki mydlane, „sztorm” w misce, statki na wodzie)
NOC w przedszkolu
15.00 - 17.00 - zabawy na podwórzu (strzelanie z łuku, kuszy, procy, gra w gumę, klasy, malowanie kredą)
17.00 - 18.00 –zajęcia kulinarne- przygotowanie szaszłyków owocowych
18.00 - 19.00 - kolacja przy ognisku, grillu, zabawy zorganizowane (taniec ze wstążkami, śpiew przy ognisku)
19.00 – 20.30 – dyskoteka

20.30-21.00- spożycie przygotowanych przez dzieci szaszłyków owocowych
21.00 - 21.45 - wieczorna toaleta
22.00 - 7.00 - wyciszenie, nocny wypoczynek
7.00 - 8.00 - pobudka, poranna toaleta

Piątek:
8.00 - 9.00 - zbiórka uczestników, zabawy w sali
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 - 11.00 -przedstawienie teatralne- Studio Artystyczne AKADA
11.00 - 12.30 - zajęcia kulinarne - Mini Masterchef
12.30 - 13.00 - obiad
13.00 - 15.00 - oficjalne zakończenie turnusu, rozdanie dyplomów uczestnikom półkolonii

 

Program I turnusu

Poniedziałek:
8.00 - 9.00 - zajęcia integracyjne
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 - 10.15 – Zumba z sensorem ruchu
10.15 - 12.15 - zabawy w glinie
12.15 - 13.00 - obiad
13.00 - 13.45 - eksperymenty badawcze
13.45 - 15.00 - konkursy i zabawy na placu zabaw

Wtorek:
8.00 - 9.00 - zbiórka uczestników, zabawy w sali
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 - 13.00 - wyjście do Laboratorium Symulacji Medycznych
13.00 - 13.30 - obiad
13.30 - 15.00 - wyjście w teren – zabawy na wolnej przestrzeni

Środa:
8.00 - 9.00 - zbiórka uczestników, zabawy w sali
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 -10.30 – Autochodzik
10.30-11.30-„Wiem co jem”- zajęcia z dietetyk mgr Martą Sierocką, Uniwersytet Zdrowego Przedszkolaka
12.00- 12.30 - obiad
12.30-15.00- wycieczka rowerowa do Mini ZOO

Czwartek:
8.00 - 9.00 - zbiórka uczestników, zabawy w sali
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 - 10.30 - zajęcia z języka angielskiego
10.30 - 11.00 – taniec nowoczesny: Hip-Hop, Break Dance prowadzony przez B’boy Simon -Szymon Anuszkiewicz
11.00-12.00- zabawy folklorystyczne prowadzone przez Panią Martę Siłkowską dyrygentkę i akompaniatorkę kapeli "Fest"
12.00 - 12.30 - obiad
12.30 - 15.00 - przejażdżki zaprzęgiem konnym (bryczką), zabawy w ogrodzie zabaw

NOC w przedszkolu
15.00 - 17.00 - zawody sportowe na podwórzu (strzelanie z łuku, kuszy, procy, gra w gumę, klasy, malowanie kredą, jazda konna
17.00 - 18.00 - kolacja przy ognisku, grillu, zabawy zorganizowane przy dźwiękach gitary
18.00 - 19.00 - podchody
19.00 - 21.00 - dyskoteka
21.00 - 21.45 - wieczorna toaleta
22.00 - 7.00 - wyciszenie, nocny wypoczynek
7.00 - 8.00 - pobudka, poranna toaleta

Piątek:
8.00 - 9.00 - zbiórka uczestników, zabawy w sali
9.00 - 9.30 - śniadanie
9.30 - 11.00 -przedstawienie teatralne
11.00 - 12.30 - zajęcia kulinarne - Mini Masterchef
12.30 - 13.00 - obiad
13.00 - 15.00 - oficjalne zakończenie turnusu, rozdanie dyplomów uczestnikom półkolonii

 

Koszt jednego turnusu z wyżywieniem - 185 zł od osoby 

kontakt: Pani Hania 509 611 464, Pani Paula 504 479 731

Zapraszamy chętne osoby i instytucje do współpracy

 

W związku z aktualizacjami harmonogramu wakacji do jakich organizatorzy zastrzegają sobie prawo zachęcamy od odwiedzania naszej strony oraz Funpage na facebook.com

Do zobaczenia na pierwszym turnusie wakacji.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

KONKURS ROZSTRZYGNIĘTY

Konkurs w grupie 2-5 lat
I Miejsce ze 108 głosami Bartosz Matulewicz
II Miejsce z 82 głosami Milena Grądzka
III Miejsce z 31 głosami Piotr Lewandowski


Konkurs w grupie 6 i więcej lat

Królem Balu został Konrad Żebrowski

Królową Balu została Julia Galińska

 

Zwycięzcom gratulujemy 

	

	
Szczegóły konkursu na najciekawszy strój karnawałowy  "Kostiumowego Balu Karnawałowego" dla grupy Dzieci w wieku 2,5-5 lat.
Zdjęcia dzieci biorących udział w konkursie zostaną zamieszczone na Facebooku Przedszkola Little Star, po czym każdy  będzie mógł 
oddać głos na swojego faworyta. Konkurs  będzie trwał od 2 do 9 marca. Rozstrzygnięcie oraz wyniki zostaną ogłoszone 10 marca. 
Nagroda główna: bezpłatny pobyt dziecka w przedszkolu do 30 września 2014 ( przybliżona wartość nagrody 1200zł ), 
drugie miejsce bezpłatna organizacja urodzin dla dziecka w przedszkolu ( wartość nagrody około 450zł ), 
trzecie miejsce: wycieczka niespodzianka ( o wartości około 80zł ). Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Balu, 
a następnie w naszym głosowaniu na najciekawszy strój karnawałowy. 
Dla dzieci w wieku 6-12 lat zostanie przeprowadzony konkurs na króla i królową balu.
Zdjęcia dzieci biorących udział w konkursie zostaną zamieszczone na Facebooku Przedszkola Little Star, po czym każdy  będzie mógł 
oddać głos na swojego faworyta. Konkurs  będzie trwał od 2 do 9 marca. Rozstrzygnięcie oraz wyniki zostaną ogłoszone 10 marca. 
Dla zwycięzców zostaną wręczone nagrody niespodzianki. 
Zapisy pod nr telefonu: 509 611 464 Hanna Żebrowska
 
 
 

 

W dniach 6-9 luty 2014 zapraszamy dzieci w wieku 3-12 lat na ferie " Dzieci Dzieciom"

 

Udział w feriach jest bezpłatny, zajęcia odbywają się w godzinach 9.00-15.00 

Liczba miejsc ograniczona, rezerwacje do dnia 05.02.2014 bądź do wyczerpania miejsc pod nr tel. 509 611 464 pani Hanna Żebrowska

Organizujemy je przy współpracy wielu partnerów:

- szkoła Językowa Paroli Junior poprowadzi gry i zabawy z Językiem Angielskim.

- w podróż z owieczką Minią i pieskiem Jaroslavem do Francji zabierze Pani Anna Brzozowska-Mobilna Szkoła Językowa Belle Ecole

- naukę i zabawę tańcem poprowadzi Instruktorka tańca z SOK Suwałki Urszula Pstrzoch, 

- przygodę z karate przeżyjecie przy udziale Instruktora Karate Kyokushin Pana Dariusza Anuszkiewicza,

- w świat folkloru i muzyki ludowej wprowadzi nas Pani Marta Siłkowska dyrygentka i akompaniatorka kapeli "Fest"

- wolontariusze, którzy pomogą nam w organizacji licznych atrakcji, gier i zabaw,

- partnerem imprezy będzie również Portal suwałki.info

 

Chętnych do współuczestnictwa w organizacji ferii zapraszamy do kontaktu z Panią Hanią Żebrowską 509 611 464

 

PROGRAM FERII

data: 6.02.2014- czwartek  9.00-15.00

.00BEZPIECZEŃSTWO PODCZAS FERII

1. ZAJĘCIA ZAPOZNAWCZE

Zapoznanie się uczestników, zabawy integracyjne, zapoznanie dzieci z organizacją pracy podczas ferii, stworzenie wspólnego regulaminu. Zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa podczas ferii.

Obejrzenie prezentacji o bezpieczeństwie, stworzenie wspólnej bajki

gość specjalny- Policja, WORD Suwałki,

2. ZAJĘCIA Z JEZYKIEM FRANCUSKIM

Zajęcia z Językiem francuskim poprowadzi Pani Anna Brzozowska z Mobilnej Szkoły Językowej Belle Ecole. Pani Ania wraz z asystentami owieczką Minią i pieskiem Jaroslavem, zabiorą Was w podróż po Francji.

3.ZAJĘCIA PLASTYCZNE

Znak drogowy „przejście dla pieszych” – malowanie farbami plakatowymi. Samochód – wydzieranie z kolorowego papieru. Sygnalizacja świetlna – wycinanie.

Wykonanie plakatu „Telefony alarmowe”

wygibasy z językiem angielskim- Centrum Edukacji Paroli Junior Suwałki

4. ZAJECIA TANECZNE prowadzone przez Instruktora tańca SOK Suwaki Urszulę Pstrzoch

5. ZAJĘCIA RUCHOWE

Zabawy na powietrzu „Poznajemy się”.

Zabawy z różnymi elementami ruchu i muzyki.

6.OBIAD (dodatkowo płatnie 6zł)

 

data: 07.02.3014 piątek  9.00-15.00

ZAJĘCIA KULINARNE- CIASTKA I BABECZKI

  1. ZAJĘCIA KULINARNE

    Przygotowanie ciastek i babeczek, zdobienie wyrobów, symbolika chleba, przysłowia z tym związane

  2. ZAJĘCIA Z JEZYKIEM FRANCUSKIM

    Zajęcia z Językiem francuskim poprowadzi Pani Anna Brzozowska z Mobilnej Szkoły Językowej Belle Ecole. Pani Ania wraz z asystentami owieczką Minią i pieskiem Jaroslavem, zabiorą Was w podróż po Francji.

  3. ZAJĘCIA PLASTYCZNE

    Wykonywanie elementów dekoracyjnych.

    Zimowy pejzaż – wykonanie pracy plastycznej z wykorzystaniem różnych dostępnych materiałów plastycznych: farby, kredki, pastele, plastelina, wydzieranie z gazet, bibuła

  4. ZAJECIA RUCHOWO MUZYCZNE

    Zabawy integracyjne. Aerobik. Tworzenie choreografii tanecznej

  5. ZABAWY NA ŚWIEŻYM POWIETRZU

    Podchody. Palenie zimnych ogni. Lepienie bałwana

    Zajęcia karate Kyokushin z Panem Dariuszem Anuszkiewiczem

  6. OBIAD (dodatkowo płatnie 6zł)

 

 

data: 08.02.2014 sobota  9.00-15.00

POZNAJMY ZWYCZAJE ORAZ TRADYCJE NASZEGO REGIONU.

  1. Oglądanie prezentacji multimedialnej „Suwalszczyzna dawniej i dziś” . Stworzenie wspólnej bajki dotyczącej tematu dnia.

  2. ZAJĘCIA PLASTYCZNE- Wykonanie przy użyciu plasteliny na talerzu papierowym portretu kolegi lub koleżanki

  3. ZAJECIA MUZYCZNE Taniec z balonami, taniec na gazecie, zabawy z chustą Klanza.

  4. ZAJĘCIA TANECZNE prowadzone przez Instruktora tańca SOK Suwaki Urszulę Pstrzoch

  5. ZAJĘCIA RUCHOWE

Zabawy ruchowe z wykorzystaniem liny do skakania. Zawody sportowe: przeciąganie liny, skakania w workach, rzucanie woreczkami do celu, dmuchanie balonów na czas, niesienie jaja na łyżce, rozpoznawanie smaków i zapachów bez użycia zmysłu wzroku, zabawy z piłką itp.

  1. OBIAD (dodatkowo płatnie 6zł)

 

 

Data: 09.02.2014 niedziela  12.00-15.00

PODSUMOWANIE FERII ZIMOWYCH, PLANOWANIE BEZPIECZNEGO CZASU

  1. PODSUMOWANIE „FERII 2014”.

Wręczenie podziękowań darczyńcom oraz osobom, które włączyły się w organizację ferii zimowych 2014r. Rozdanie dyplomów uczestnikom ferii 2014r.

  1. BAL KARNAWAŁOWY prowadzony przez Dj U’one – malowanie twarzy, tworzenie zwierzątek z balonów, zajęcia taneczne prowadzone przez Instruktora tańca SOK Suwaki Urszulę Pstrzoch- pokaz przygotowanego podczas ferii układu choreograficznego, konkursy z nagrodami , zabawy integracyjne przy muzyce.

  2. OGNISKO

  3. SŁODKI POCZĘSTUNEK

 

 

ZAPRASZAMY DO ODWIEDZANIA NASZEJ STRONY ZE WZGLEDU NA AKTUALIZACJĘ PLANU FERII

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
W piękną, słoneczną niedzielę 25.08.2013 na terenie Przedszkola Little Star odbył się Piknik Rodzinny Pożegnanie Lata. Cała impreza cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.
Pokazuje to, że nasi najmłodsi mieszkańcy miasta potrzebują większej ilości tego typu atrakcji co cieszy i zachęca organizatorów do podobnych działań na rzecz naszych pociech.
Na dzieci, a także rodziców i innych gości czekały liczne atrakcje przygotowane przez organizatorów. Przybyli goście mogli  m.in.  puszczać gigantyczne bańki mydlane, skakać na trampolinie, wziąć udział w zawodach sportowych, zabawach plastycznych. Można było również korzystać z dmuchańców które zapewniła Firma Jumpland z Grajewa. Po raz kolejny wielkim zainteresowaniem cieszyło się Studio urody i tatuażu gdzie każde dziecko mogło zmienić się w Małą Gwiazdę lub ulubioną postać z bajki np.: Spider Man, Hello Kitty, Księżniczka, Tygrysek i wiele innych. Każdy uczestnik mógł również opuścić studio z kolorową fryzurą bądź fantazyjnym tatuażem. Ogromną niespodzianką dla gości był kurs Zumby przeprowadzony przez profesjonalną instruktorkę tańca.
Dzieci mogły choć przez chwile zasiąść za kierownicą aut naszych kochanych służb publicznych tj. Policja, Straż Pożarna, Inspekcja Ruchu Drogowego i poczuć się jak prawdziwi strażacy, policjanci. 
Nie zabrakło licznych atrakcji zarówno dla dzieci jak i nieco starszych. Wszyscy mogli skosztować smakołyków takich jak: owoce, ciasteczka, koreczki, roladki serowe, desery z bitą śmietaną ufundowane przez SM Sudowia, 
Nie pożegnalibyśmy lata bez ogniska z kiełbaskami oraz przysmakami grillowymi sponsorowanymi przez Animex i Hurtownie Piko.
Na koniec pragniemy bardzo gorąco podziękować wszystkim osobom, które przyczyniły się do zorganizowania tegorocznego Pożegnania Lata z Przedszkolem Little Star.
Dziękujemy sponsorom, fundatorom nagród, prezesom firm, zakładom pracy i właścicielom sklepów oraz hurtowni, ludziom dobrej woli i gorących serc za wsparcie, które w ogromnym stopniu przyczyniło się do tak wspaniałej zabawy z dużą ilością atrakcji kulinarnych. 
Szczególne podziękowania składamy na ręce Dyrekcji Grupie Animex S.A. w Suwałkach za ufundowanie
ogromnej ilości przysmaków grillowych. Chcielibyśmy podziękować także dla firm: Mc Donald's, KFC, Dominium za ufundowanie nagród w postaci zestawów dla dzieci. Dziękujemy Zielonej Budce za podarowanie dzieciom znacznej
ilość lodów. Dziękujemy również Cinema Lumiere, Fantasy Park, Sudowii, OBI, Restauracji Amon-Ra,  Sklepowi Fale Loki Koki, Hurtowniom: ROAN, Gala, Kartex, Garden, Piekarni  Jasia, Salonowi Fryzjerskiemu u Anety, Myjni samochodowej Jar-Kar. Składamy podziękowania za uświetnienie Pożegnania  Lata swoją obecnością Firmie JUMPLAND z Grajewa. Portalowi suwalki.info- podziękowania i ukłony-za wkład i wysiłek włożony we wsparcie medialne i promocję . Nie możemy zapomnieć podziękować Pogodnym Suwałkom i Misiowi Uśmichowi.
DZIĘKUJEMY
Impreza była bardzo udana o czym świadczą uśmiechnięte buźki dzieci, które zobaczyć można w naszej galerii.
 
 

W związku z organizowanym przez nas  25 sierpnia br. "Pożegnaniem Lata"
połączonym z dniami otwartymi przedszkola Little Star chcielibyśmy
serdecznie zaprosić do współuczestnictwa w w/w uroczystości.
Impreza odbędzie się w godzinach 12:00-16:00.

Program Pożegnanie Lata:
- zawody i zabawy sportowe tj. limbo, skoki w workach;
- studio urody - malowanie twarzy dzieciom, robienie zmywalnych,
fantazyjnych wzorów tatuaży na ciele, farbowanie
włosów;
- konkursy, zabawy taneczne i plastyczne zorganizowane przez Przedszkole
Little Star

- pokaz zumby  i konkurs taneczny prowadzony przez Klaudię Ostrowską z
udziałem dzieci i szkoły tańca Guarana Fitness Suwałki;

- pokaz mega baniek mydlanych;

- uśmiech maskotki-misia "UśMicha"  rozdającego balony Pogodnych Suwałk rozbawi każdego maluszka;
Wybrane dzieci ucieszy też mini-miś maskotka, plecak i wiele innych gadżetów z logo Pogodnych Suwałk;

- atrakcje wesołego miasteczka tj. dmuchane zjeżdżalnie, popcorn
zapewnia firma Jumpland z Grajewa doświadczona w zakresie dostarczania
dmuchanych atrakcji na wszelkiego rodzaju imprezach dla dzieci;
- doskonałą zabawą dla dzieci będą też zabawki ogrodowe udostępnione
przez Market OBI
- główną atrakcją niedzielnego popołudnia "Pożegnania Lata z
Przedszkolem Little Star" będzie wspólna biesiada rodziców z dziećmi
przy ognisku z kiełbaskami ufundowanymi przez firmę Animex i Piko
- kawę, herbatę dla rodziców zapewnia restauracja Amon-Ra


 Nagrody dla rodziców i dzieci w postaci:
- zaproszeń na Dancing z muzyką na żywo, kuponów  na grę w kręgle,
bilard oraz plac zabaw ufundowanych przez Fantasy Park,
- lodów ufundowanych przez firmę Zielona Budka
- zestawów Happy Meal sponsorowanych przez McDonald's,
- karnetów na mycie auta sponsorowanych przez myjnię samochodową "Jar-Kar",
- karnetów na strzyżenie włosów ufundowanych przez Salon Fryzjerski
"U Anety";
- kuponów na pizzę sponsorowanych przez Pizzerię Dominium oraz Pizzerię
Pinokio

Imprezę poprowadzi DJ U-One
Patronem i współorganizatorem imprezy jest portal Suwałki Info 

 

 

line